2013. január 14., hétfő

14.rész

Reggel fél hét volt. Ez a nap eddigi életem azon ritka napjaihoz, amikor ébresztő nélkül ébredtem fel, ráadásul korábban, mint szoktam. Már, amikor kinyitottam a szemem, akkor éreztem, hogy nem vagyok ugyanaz, aki voltam. Ön magam voltam, mégis inkább Selena Isabella Sophia von Darksteinra hasonlítottam, mint Selena Gracere. Lassan felkeltem és bizonytalan léptekkel a naptáramhoz mentem. A nap pirossal be volt karikázva. A szülinapom. a 17. Egy pillanatra, egy kicsit oldalra fordultam és megláttam magam a tükörben. Közelebb léptem és szemrevételeztem az ábrázatomat. A bőröm fehér volt, sokkal világosabb, mint korábban, a hajam és a szemeim pedig pár árnyalattal sötétebbek lettek és mintha a szemem színébe egy kis vörös is keveredett volna. Nem tudom, hogy eddig hogy nem vettem észre, de az éjjel valaki lefejthette a gipszet a kezemről, ugyanis eltűnt, a csuklóm pedig legalább olyan jó állapotban volt, mint mielőtt Mr. Black eltörte volna. Tovább mentem az ablakhoz és elhúztam a függönyt. A nap hirtelen elvakított és szédülni kezdtem, de aztán sikerült körbenéznem, habár kicsit jobban bántotta a szemem a napsütés, mint korábban. Valószínűleg ez is a vámpírság hátránya…

Valaki kopogtatott, majd belépett. Nathaniel volt az. Azt hiszem elpirulhattam, ugyanis még hálóing volt rajtam, de ő nem zavartatta magát csak közelebb lépett. Tekintetemet az arcára emeltem és hirtelen elfogott a gyengeség. Olyan hirtelen jött, hogy még fel sem fogtam, de már Nath karjaiban voltam. Leültetett az ágyra és elém térdelt. Addigra már jobban éreztem magam, de messze nem olyan jól, mint amikor felkeltem. Nath közelebb hajolt hozzám és átölelt. a közelsége szó szerint vérpezsdítően hatott rám. A vérem szinte forrott, ahogy a fejét a vállamra hajtotta.

-    - Igyál belőlem – suttogta. Teljesen lefagytam. Miért? Miért kér tőlem ilyet? Mégis a lelkem legeslegmélyén vágytam rá.

-    - Nem! – tiltakoztam gondolkodás nélkül. – Miért tennék ilyet? Nem akarlak bántani. – az arcomra emelte gyönyörűszép kék szemeit és a szemembe nézett. Menten elolvadtam, olyan édes volt.

-     - De. Tudod, hogy szükséged van rá.

Igaza volt. Szükségem volt rá és most már észbe kaptam. Nem csak azért, mert nagyon gyengének éreztem magam, hanem azért is, mert erre az elmúlt napokban felkészített Nath. Ugyanis mióta összevesztem Jennaval, azóta csak ő maradt a társaságom és az idő nagy részét avval töltötte, hogy megpróbált beavatni a vámpírság legfontosabb dolgaiba. Ez is köztük volt. Hogy mikor átváltozok, akkor szükségem lesz vérre. Már akkor megmondta, hogy az ő véréből ihatok, egyébként se sokra van szükségem, hisz csak félig-meddig vagyok vámpír. akkor bele is egyeztem, de most valahogy nagyon ellenzem a dolgot és valamilyen szinten undorodom magamtól, habár már rég elfogadtam azt, aki vagyok.

-   - Sel, szükséged van rá… Különben nem leszel teljes értékű vámpír és a vámpírvéred teljesen le fog gyengíteni – suttogta.

Nem akartam bántani, de tudtam, hogy igaza van és, hogy csak a javamat akarja. Közelebb hajoltam és én is a vállára hajtottam a fejem. Megsimította a hajam és bíztatott. Vonakodva, de – az utóbbi napokban teljesen kifejlett - szemfogaimat a nyakába mélyesztettem. Leírhatatlan érzés töltött el. Nem tudtam különbséget tenni kettőnk között. Szinte teljesen eggyé váltunk. Haragudtam magamra, habár tudtam, hogy ő is hasonló vámpír, akárcsak én, még ha nem is olyan mértékben.

Lassan elhúzódtam tőle, és letöröltem az ajkam szélén lecsorduló vért. Lehajtottam a fejem és nem néztem rá. Nath felállt és az államnál fogva gyengéden felemelte a fejem, majd megcsókolt. Fogalmam sincs, hogy ezek után, hogy képes egyáltalán hozzám érni… De ismét csak rádöbbentem, hogy ő is vámpír – részben -, így hát ezek után már nem nagyon izgattam magam a dolgok miatt, habár a lelkem legmélyén még mindig ott pislákolt a bűntudat. De meg kell barátkoznom a lényemmel. Vámpír vagyok… Teljes mértékben vámpírrá váltam…

Ránéztem Nathre és láttam, hogy az arca egy-két árnyalattal világosabb lett. Bizonyosan a vérveszteség miatt. bűnbánóan lesütöttem a szemem, de aztán visszanéztem és egyik kezemmel megsimítottam az arcát. Tekintetem az általam okozott fognyomra tévedt. Megérintettem és aggódva néztem a fiúra.

-    - Semmi baj – mosolyodott el halványan. – Mire beérünk a suliba, már el is fog tűnni. Apropó suli! Ideje készülődni, már nem sok időnk van beérni. – mondta és felhúzott az ágyról. Az erőm már visszatért, sőt annál több is. Én is elmosolyodtam.


-  - Rendben, de akkor meg kell, hogy kérjelek, hogy menj ki a szobámból, ugyanis átöltöznék. – mosolyogtam huncutul és elkezdtem kifelé hessegetni a szobából. Az ajtóban megragadtam a felsőjének a nyakát és egy puszit nyomtam az arcára. – Sietek. – suttogtam.
     Majd becsuktam az ajtót és a szekrényemhez siettem. Pontosabban szinte ott teremtem. Ööö… Kicsit meglepett a dolog, de aztán ezt is a vámpírságnak tudtam be, és rájöttem, hogy ezentúl vigyáznom kell. Erősebb és gyorsabb vagyok, mint bármely halandó ember. Nem szabad feltűnést keltenem. De egy pillanatra kiráztam a fejemből ezeket a gondolatokat és böngészni kezdtem a ruhatáramat. Hamarosan ki is választottam egy hosszú fekete farmert meg egy bő fehér pólót, amit feldobtam egy sötét blézerrel. A hajamat kifésültem és gyorsan egyik oldalra befontam, és a másik oldalt egy fehér virágos csatot tűztem a hajamba. Elővettem a napszemüvegemet is – tekintettel a vámpír létemre - és azt is feltettem. Gyorsan felkaptam a táskámat és kinyitottam az ajtót. Nath a szembe lévő falnak támasztva a hátát ácsorgott. Ahogy nyílt az ajtó felemelte a fejét és szinte lefagyott. Közelebb lépett.


-   - Gyönyörű vagy… - mondta, mire ismét csak elpirultam, ő pedig egy puszit nyomott a homlokomra.

-   - Lehet… de ideje mennünk – mosolyogtam. – Nem akarunk elkésni, igaz? – megragadtam a kezét és lesiettem a lépcsőn.

Anyuék a nappaliban beszélgettek, de egyáltalán azt is csodáltam, hogy itthon vannak. Berobogtam a konyhába, elraktam egy üveg vizet, majd felvettem a dzsekimet és Nathtel elindultunk a suliba.

Mondanom sem kell, épphogy beértünk, mikor csengettek, de volt olyan szerencsénk, hogy csütörtökönként az első óránk a kedvenc tanárommal, Miss Haffettel volt, aki nagyon kedves és soha nem dorgál meg a késésért. Épphogy előtte estünk be és lehuppantunk a helyünkre és kezdődhetett is az óra. szokásom szerint nem nagyon figyeltem, ugyanis a figyelmemet leginkább a mögöttem ülő, Nathaniel kötötte le, aki egész órán apró papírgalacsinokká gyűrt levelekkel dobálgatott és azt várta, hogy válaszoljak. De én csak azért sem válaszoltam, csak mosolyogtam. Régen éreztem magamat ilyen jól. Az önbizalmam is nőtt, habár sose volt csekély és az arcomra is vidám mosoly húzódott. Amikor kicsengettek hátrafordultam Nathhez, aki kajánul vigyorgott.

-    - No, megállj csak! – mondtam neki és felszedtem egy marékkal a földre hullott papírgalacsinokból, amiket nem tudtam elolvasni. – Most megkapod a magadét!

-  - Nem akarsz inkább kimenni az udvarra? – kérdezte kicsit elkomolyodva, miután körbenézett az osztályteremben.

Felállt és gyengéden megfogva a kezem felhúzott a padomtól. Nem ellenkeztem. Valahogy a mai nappal sokkal közelebb éreztem magam hozzá. Nem tudtam mitől komorodhatott el ilyen hirtelen, de elhatároztam, hogy csak azért is mosolyogni fog egész nap. Ne csak én legyek már boldog. Ahogy felhúzott közelebb húzódtam hozzá és a nyakába kapaszkodtam, majd egy puszit nyomtam az ajkaira. Aztán egymás kezét fogva elindultunk kifelé, de az ajtóban megállított valaki. Mr. Black – azért hívtam így, mert olyan komor és sötét volt, ráadásul a nevét nem tudtam -. Elkapta a bal csuklómat és felhúzta rajta a blézerem ujját. Hát persze! Eddig eszembe sem jutott, milyen feltűnő lesz, ha meglátják, hogy eltűnt a gipsz a kezemről. Pár pillanatig fogta, majd undorodva elengedte a kezem.

-   - Máris? – hüledezett rekedt hangon, majd hangja dühös sziszegéssé változott. – Nem itt van a helyed, te szörnyeteg. – mondta és közben le sem vette a szemét rólam. Keze ismét az övén megbúvó tőrre siklott

Ijedten néztem a pasast, bár nem sok időm volt bámulni, mert Nathaniel menten közénk rontott és szemöldökét összeráncolva nézett a testőrre, majd a kezemet ismételten megfogva kivitt a teremből. Annyi időm azonban még volt, hogy lássam, hogy a testőr nyomban Tesahoz siet, - szegény persze egyfolytában egyedül volt – miközben továbbra is engem méreget. Talán tudja, hogy mi vagyok? Talán mindeddig tudta?

„- Meg ne próbáld, te…” villant be fájdalmas találkozásunk emléke. Úgy éreztem ennek is köze van ahhoz, hogy vámpír vagyok, és ezt nem hagyhatom annyiban. Ráadásul Nath biztos tud róla. El is határoztam, hogy, amint kiérünk, az udvarra választ fogok kapni a kérdésemre. Akár így, akár úgy, de már kezd nagyon idegesíteni a tudatlanság, ami ismét kezdett elhatalmasodni rajtam.

Amikor kiértünk és leültünk a szokásos helyünkre, - mostanában Jenna nem tartott velünk, hanem az ajtó melletti brigáddal csevegett, vagy épp Tesa ideiglenes társasága volt. Bár néha találkozott a pillantásunk, láttam benne, hogy nem szereti ezt az ellenségeskedést, de ismertem annyira, hogy nem hagyja annyiban, amíg meg nem tudja az igazat. – azonnal rátértem a témára.

-   - Miért őrzi az a pasas Tesat? És miért kell megvédenie tőlem? – kérdeztem kerek perec. – Nem vagyok vak, Nath. – tettem hozzá, mielőtt válaszra nyitotta volna a száját. – Én vagyok az egyetlen, aki még csak hozzá sem szólhat Tesshez, ráadásul, amikor közeledtem hozzá, eltörte a csuklómat. És ahogy odaállsz közénk, ahogy pontosan tudod, hogy mit csinálsz… Tudom, hogy tudod a választ. Kérlek, mondd el, nekem is tudnom kell. – néztem rá kérlelően, mire egy hatalmasat sóhajtott és lesütötte a szemét. Megfogtam. Rám nézett és szólt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése